Gizemd-01 öncelikle geçmiş olsun enfeksiyon kaynaklı protein kaçağı dedikleri şey aslında idrarinizda çıkan lokosit eritrosit bakteri vs bunlarda protein yapıda oldukları için oda yükseltmiş olabilir diye söylemiştir doktorunuz vücudun susuz kalması bile değeri etkiler spot kan ve idrar daki proteini bir de standart verilen tahlil yerine 24 saatlik toplam yapmadan tanı konmaz hatta tam zehirlenme var denilmesi için referans olan 300 üzerinde protein yapıya sahip olması,karaciğer böbrek fonksiyonlarınızın kötü olması değerlerinizin yüksek olması tansiyonunuzun ilaca rağmen 15-16 dan asagiya hiç düşmemesi lazım o yüzden çok sıkıntı yapmayın sürekli ölçmeyin günde 3 defa en az 10 dk dinlenmiş olarak ölçün ve bol bol su için ben 27.haftadan itibaren tansiyon yüksekliği yaşadım çok şükür zehirlenme gibi birşey çıkmadı her ay 24 saatlik idrar toplayıp total protein baktirdim çok şükür sağlıkla doğurdum doğumdan 2 hafta sonra da tansiyonlarım normale döndü