Bugün kontrole gittim 34+3 nst çekildi doktor sancı yok dedi. Sümüksü beyaz geliyordu bazen silinince . Alttan bakmamız lazım dedi. Bir kere de tansiyon takibimde tansiyonum 14 e 7 çıkmıştı. Doktora hepsini anlattım karnım aşağı indi biraz dedim .bazen sertleşiyor dedim. Nst istedi ve alttan baktı. Spekulum ile akıntıya baktı. O gelen nişan değil dedi rahim salgılıyor ve rahim ağzı yumuşamaya başlamış dedi. El ile de bakacağım dedi. Eliyle baktı açıklık yok dedi. Senden bi idrar alalım dedi. 14 e 7 pek istemeyiz tansiyon dedi. İdrar sonucum enfeksiyon ve protein kaçağı var. Doktor dedi ki enfeksiyondan kaynaklı hafif protein kaçağın var. Antibiyotik başlıyoruz tam bir hafta sonra bidaha gel dedi. Başka bişe demedi. Bu ne demek yaşayan var mı? Enfeksiyon kaynaklı protein kaçağı ne demek? Bunlar ne oluyo benim ne yapmam lazım ne yapmamam lazım çok stresliyim kızlar.