Fatabi valla baya uzunmuş ben eşimden o kadar ayrı kalamam hem bebeğim de kalsın istemem aralarında ki bağ hemen oluşsun diye ayrı kalmayı doğru bulmam…o yüzden annemlerde konuşunca rahatladım orda doğum yapmayı kabul ettim. Rahat edip edemeyeceğinizi siz daha iyi bilirsiniz aslında