Ben başka şehirde yaşıyorum ailem baska bı şehirde onlarda sen gel burda yap diyorlar doğumu biz bakarız sana yardımcı oluruz diyorlar ilk gebeliğim tecrubesizim ama emin de olamıyorum acaba akrabalrdan uzak daha mı kolay toparlarim gelen giden olmaz diye tecrübe etmiş bacilarim ablalarim olayı hem eskilerini hem de artılarını yazar mısınız sizce mantıklı olan hangisi