Bnde suan kontrol amacli gecici sureligine yatistayim hastanede. 40+1 olduk bugun itibariyle. Hicbir acilma sanci gobek dusmesi bel veya kasik agrisim su gelmesi, kanama olmasi gibi bi durum olmadigi icin bekletiyorlar benide. Özelde takipliydim ama son haftalarda devlette cok iyi bir dr.a denk geldim beklettigi icin de bekliyorum ona guvenerekten inşallah herkes gibi ben de siz de bebegimizi saglikla kucagimiza aliriz