Ada233 Kızlar ben 30+3 haftalık hamileyim gebelik sekeri yaptırmadım bu sabah açlık sekerime bakıldı ve yüksek çıktı yediğim hersey yasaklandı ben ne yiyeceğim şimdi yada bi diyetisyene mi gitsem ne yapmalıyım
ErnurBc Ada233 diyetisyene yönlendirmeleri gerekiyordu zaten. Hemen dahiliyeye git seni zaten diyetisyene yönlendiriyor. Benim 7.haftamdan beri gebelik şekerim var. Diyet yapıyorum ama yetersiz oluyor bazen insilün de vuruluyorum düşük dozda. Az az sık sık beslenmen gerekiyor.
Ada233 ErnurBc yok öyle birsey demedi doktor bende şimdi diyorum diyetisyen gideyim çünkü ne yicem bilmiyorum
ErnurBc Ada233 ne doktoruna gittiniz? Dahiliye direkt yönlendirmek zorunda. Başka bir dahiliye Dr gidin diyetisyene yönlenrmezse siz talep edin.
ravzae ertug77 kiloyla alakalı değil bende de vardı kilomda yok diyetle devam ediyoruz ilk gebeliğimde de yoktu ayrıca tamamen vücutla alakalı
Ada233 ertug77 kilom normal gidiyor haftama göre ben doktoruma söylemedim tabi ama çok şekerli şeyler tuketiyordum
Emine_63270 Canım bende 25 haftalık Ken öğrendim sürekli diyet hep açım hep ölçüyorum 6 kaşık pilav yoyorumm ekmek hiç duketmiyorum sabah sadece tam tahıllı 2 dilim yiyorum şu anda 32+ 5 haftalığım bakalım doktora sürekli gidiyorum ölçümleri haftasıyla uyumlu zaten 37 günüm kaldı inşallah sağ salim kucağımıza alırız
Ada233 ErnurBc kendi doktoruma gittim kadın doğuma açlık sekerime baktı kandan yüksek çık ve bir ay dikkat etmemi söyledi sonrasında yine aynı çıkarsa yönlendirme yapar herhalde bilmiyorum
ikiminikannesi_ Zeynooo20 bende ilk haftalarda cikan hamielelrdenim kacinci haftaya geldiniz Allah yardımcımız olsun
Ada233 Zeynooo20 öyle bir cihaz al yada dahiliye diyetisyene git demedi doktorum dikkat et dedi bir ay sonra tekrar bakacağım dedi
Semoski Ben çok meyve yiyordum bende de çıktı şimdi düşük doz insülin ve diyetle süreci geçiriyorum. Beyaz un içeren her şey yasak, şeker çikolata paketli gıdalar vs yenmiyor. kepekli ekmek yiyorum protein ve sebze ağırlıklı besleniyorum
Aylamom Ada233 dahiliyeye randevu al orda sorununu anlat o saten sana haftalik olcum takibi isteyecek tabi once diyetisyene yonlendirir ölçümlerin yuksek cikarsa insulin baslar dahiliyeye gidinceye kadar ekmek pilav makarna hamur isleri patates tatli gibi seyleri tuketme cnm ara ogun de 1 meyve ve yogur kefir ayran sut tuketebilirsin Kepek ekmegi Tam bugday ekmegi Tahilli ekmek Cavdar ekmegi bunlardan 1 2 dilim tuketebilirsin Yani ben bile bazen cok acikinca 3 dilime kadar cikio
Bahar-sarioglu Ada233 Bende de var gebelik şekeri 24.haftada çıktı dahiliye diyetisyenne yolladı 10 gün diyet yaptım ve ölçümleri hala yüksek olunca insülin başlandı ve dozları dahiliye ayarlaması gerek o yüzden dahiliye ve diyetisyen ortak takip etmesi gerekiyor Aşağıya verilen yenmemesi gerekenlerin listesini attım gidene kadar en azından dikkat edebilin diye beyaz ekmek yerine halk ekmekten tam buğday ekmeği alıp yiyin marketteki tam buğdaylarin içinede normal un koyulduğu için diyetisyen bu şekilde önerdi diyet listesini atmadım çünkü haftamız farklı sizin haftaya gelince kalori artıracağını söylediler çünkü
Ada233 [silindi] söyledim ya aç gittim açlık sekerime bakıldı kan tahlilinde ve yüksek çıktı ben şeker yüklemesi yaptirmamistim