Yazmelegi_ cnm bir şey soracam ben bu ay ovulasyon testi kullandım yumurtlama yi ayın 10 da gördüm 11 de çatlama oldu bugün catlamadan sonra 16 günüm regl gecikmem 3 gündür var regl den 5 gün önce kahverengi leke değdi ⅔ gün sürdü az az geliyordu sence gebe olabilir miyim 🥺