Limonlukek21 merhaba bende bu şekilde beklemedeyim bugün gecikmenin 3.günü dolacak akşama kadar olmazsam eğer.30 günde bir oluyorum ama 2 ay önce 4 gün gecikince gebelik testi yaptım ve akşamına regl olmuştum bu ayda öyle olur diye bir hafta beklemek istiyorum acele edip heyecanla yapınca umutlarım tükeniyor🥲sakince dua edip bekleyelim beraber birbirimize hayırlı haberler verelim inşallah 🤲🥺❤️