Merhaba herkese, ben hemşireyim hacamat eğitimi aldım. Kesinlikle gebe kalamayanlara uygulanan hacamat + rahim sülüğü çokfayda sağlıyor birsürü güzel dönüş aldık. Artı sezeryan olan anneler ve hatta bebekleri için bile yılda en az 2 kere tarama hacamatı öneriliyor.
Ben kendi çevrem başta olmak üzere onlarca kişiye yaptım Allah şifaya vesile olmamı nasip etti çok şükür. Yaptıracak olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum 🩷