Anneoluyorumm00 benimde bulantı zamanı çok kötü geçti aslında kilo verdim yeni yeni yemeye basladim ama vererek devam etmek istiyorum bi dahaki kontrolde doktoruma konuşup birde diyetisyene başvurayim
Aslında kilo vermek istememin bi sebebi de şeker yüklemesi yaptırmiyorum bunucok tatlı yemeyerek az kılo alarak dengelemek çalışıyorum diğer gebeliklerimde öyle yaptım ama şimdi kilim diğerlerine göre daha yüksek benim kilomdan dolayı bebegim de riske girsin istemiyorum tabi ki