Minigiim-vebenn52 gizem-cbn sancın geldikçe eğil kalk yap topun varsa top üstünde zıpla inşallah açılman hızlıca ilerler normal doğum yaparsın 🫶🏻 ikinci doğum mu sizin
gizem-cbn Minigiim-vebenn52 suyum geldi 😭 hastaneye geldik açıklık bekliyoruz ara ara da sancı giriyor suyum bitti resmen aka aka ama bekletiyolar 1 saat sonra kontrol edilcek açıklığım
Minigiim-vebenn52 gizem-cbn bekletecekler mecbur bebek gelene kadar hadi gözün aydın iki saatte bir açıklık kontrolü olur inşallah hızlı ilerler bol bol zıpla yerde yürüyüş yap belinle sekiz çiz hızlı hızlı yürü hoplayarak merdiven in çık
1prensesannesi__ gizem-cbn bol bol ayetel kürsi oku canım yuruyebilirsin belini sicak tut acilman olur insAllah
Derinnmom gizem-cbn insallah benimki gibi nst bağlayıp seni bekletmezler o kadar saat 🙏🏻 kalktıkça yürüyüş yap sıcak suyun altına gir kendini rahatlatmaya çalış Rabbim yardımcın olsun 🙏🏻🙏🏻
gizem-cbn Minigiim-vebenn52 sancı çektim açılma olmadı bebek sııkıştı dediler kafası şişiyomuş doğdu spinalle aldılar