ZelihaTkcnn Yaseminn2345 Yani bende normal epidural düşünüyorum ilk bebegim benimkide böyle giderse normal olmak zor gibi çatı muanesi olduğum zaman belli olucak bakalım sizinde çatı muanenizde belli olur inşallah normal olur birde kanala girme ters düz durumu var kimisi doğumda dönüyormuş kimisi donmedigi için direk sezeryan 😔 inşallah gönlümüzce olsun 🙏🏻
Yaseminn2345 ZelihaTkcnn benim 34 bitti 35′in içindeyim. Çatı muayenesi olmadım daha. En son kafası aşağıdaydi. Of ne kadar çok olay varmış bu normal doğumda 😄 Allah yardımcımız olsun. Sizin kaç hafta şu an?
Ceviz6550 ZelihaTkcnn 31. Haftada 2.100 du ama boyunu söylemedi gelişimi gayet iyi herşey olması gerektiği gibi dedi 2 ileri 1 geri oynar ölçümler dedi
ZelihaTkcnn Yaseminn2345 Allah yardımcımız olsun kolay doğum nasip olsun benimde şuan 32/3, haftadayiz 3 hafta sonra gel dedi doktorum nst yapacagiz dedi çatı muanesi 36,37. Haftada sanırım yapılacak 😊
Rana010101 32+3 te gittim 2245 g dedi boyunu söylemedi, haftasiyla uyumlu dedi bilmiyorum doğum izni için anamnez kağıdını aldım orada da fl 35 haftayla uyumlu yazıyordu
Miraclee13 ZelihaTkcnn Haftada gittiğimizde 2 kilo 20 gram, 43 cm boyu demişti. Şuan 32+5teyiz giderek büyüyoruz 🙏🏼🥰
BeyzaGnes12 ZelihaTkcnn şuan ikinci hamileliğim daha 11 haftadayiz.. ama ilk çocuğum 32 haftada 2.800 civarıydı