Guzeldere35 hiç üzülme içini ferah tut rabbim her şeyi en güzel haliyle yaratır anne karnı kapalı bi kutu. İkizlere hamileydim oğlum da 4 hafta gerilikle doğum yaptım neler dediler hamileliğim boyunca içime bir an olsun kötü bi şey düşürmedim. Oğlum sadece miyon tipliydi her bebek aynı olmaz. Normal bi bebek gibi doğdu. Ve iyi bi doktora git oğlumun gelişim geriliği sebebi bendim gebelik zehirlenmesi akım kaybına sebep olmuştu. Üzülme teslimiyet rabbime