Ayyy benim de bi oğlum var, bu hamileliğim ikiz kızlar olsun çok istemiştim🥹 ne ikiz oldu, ne kız oldu ☺️
Üzülmüşsünüz ama bence çok şanslısınız😇 Etraftakilerin söylediklerine takılmayın, her çoğul gebelik riskli olacak diye bir kural yok. Öyle olsa etrafımızda sağlıklı ikiz çocuklar göremezdik.