Srplkdr Merhaba. Kendinizi hiç şartlamayın. Herkesin bünyesi farklı. Vücudu farklı. Boşu boşuna kendinizi strese sokmayın. Bende göründü sizde de görünmesi lazım diyenlere kulak asmayın. Benim karında 8.haftada göründü kesemde bebeğimde. Ondan önce stres yaptığım için doktorlar bulamadı keseyi. O yüzden önce güzel düşünün. Sağlıkla kucağınıza almanız dileği ile