Srplkdr Merhaba ben 5 hafta 4 günlük hamileyim ve doktora gittiğimde bi kaç gün önce bebeğinin kesesini görmedi doktora kanda testte hamileyim belli normal mi moralim çok bozuk 😞
Nesibeee Srplkdr normal. Canım ilk hemen görünmüyor sonraki kontrolde görünür inşalalh canım takma o kadar kanda çıkmışsa vardır inşalalh gebelik çünkü benim bi arkadaşta ilk kese görünmedi sonra göründü yani
mimarsub Srplkdr Benim de 5 haftalıkken görünmemişti 8. Haftada göründü canım merak etme gayet normal 😊
Sabireeray Srplkdr canım moralini bozma henüz çok yeni bizim 7 haftalık ikon göründü kesesi dr lar abartıyor banada dış gebelik olabilir demişlerdi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı
Duyguyy Srplkdr 2 gunde bi iki katina cikmasi gerekior ya hesapla 1100 gectiginde gozukur merak etme ☺️