Sevgiyedahilll Aysemm44 karnım tok ama hep açım gibi Allah affetsin niye böyle ya insan her şeye saldırır mı? 😂🤭
1oglanannesi Aysemm44 bennnn hep açim hepp yiyorum bitiyo bir dk sonra aclik hissi yine geliyo sonrada mide agrisi cekiyorum 🥲🥲🥲
Merve_ceyhan0803 Aysemm44 ben hep açım şekerim olduğu için istediğim de istediğimi yiyemiyorum maalesef
Merve_ceyhan0803 Aysemm44 benm insülin normal çıktı sadece gebelik şekeri olduğunu söyledi doktor ama ne yesem şekerim çıkıyor anlam veremiyorum
Aysemm44 Merve_ceyhan0803 Aman ye gitsin ben ilk gebeliktede insülin kullandım şeker çıktı aynı ne bulsam yiyordum 🤣🤣
Merve_ceyhan0803 Aysemm44 ya zaten kendimi çok kısıtlamıyorum ama yinede dikkat ediyorum bugün yine kontrolüm vardı bebeğe geçen bişey yok zaten doktorum şekerin yükseldiğini bilmesem sende şeker var demem dedi suyum filan çok iyiymiş