Bende son 1 aydır hiç doymak bilmedim rezil gibi beslendim colalar aburcuburlar sütlü şekerli mısır gevreği tabaklarca ekmek arası salam. Sonuç şeker tavan çok çok yüksek çıktı insülin verdiler bugün. Ama eşimde önce cumaya kadar diyet yap gergin aç tok ölcelim cuma tekrar kontrole gidelim düsmezse en son çare insüline başla diyor. Öyle yapıcaz bakalım 😞