rumeysanavruz1 Arkadaşlaar merhaba biz 6+0 dayız ilk gebeliğim ve beni neler bekliyor bilmiyorum burada 6. hafta anneleri olarak gelin hep birlikte süreci beraber gözlemleyelimm🥰🥰
Merve9337 rumeysanavruz1 Merhaba bende 6+4 deyim ve çok sabırsızlıkla kontrol günümü bekliyorum minişimin kalp atışını duymak için çok heyecanlıyımm 🥰
Guclu_anne rumeysanavruz1 bende 6+0 ım. Riskli bir gebelik olduğunu oğrendim bugün. Dün sabahtan beri kahverengi ve pembe akıntım var. İkinci gebeliğim. İlkinde böyle bir şey yasamamiştım. Tedirginim o yüzden. İlkinde 6+6 da kalp atışını duymuştum. Kalp atışını duymamız yakındır Allah in izniyle
Esraduman rumeysanavruz1 ben sanırım 4 buçuk haftalığım bugün alttan keseyi gördük kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı ama 7-8 haftalarda görülüyormuş ben 6-6 buçuk hafta olucam kalp atışı duyar mıyım acaba
Gzm98 Merve9337 merhaba bende 6+3 üm yarın doktor kontrolüm var kalp atışı için çağırdı inşallah duyarız siz ne zaman gideceksiniz kalp atışını duymaya 🥰
14022024 Merve9337 bende şu na 6+4 günlüğüm mide bulantiniz ne durumda ben ilk hamileleigimde hiç böyle şeyler yaşamadım şu an bulantı ilaçinu kullanmasam gün geçmiyor
Merve9337 Guclu_anne Benimde beta artışlarım yavaş artıyor öğrendiğimden beri düşük riski yüksek dedi doktorum ama hep dua ediyorum içimde bir umut var sanki duyucam kalp atışını bilmiyorum yada iyi düşüneyim iyi olsun istiyorum. Hepimize dua ediyorum sağlıklı olsun hepimizin minikleri 🤲🏻
nazlidumn Guclu_anne aynı şekil benim de kahverengi akıntım var progrstan verdi inşallah kucağımıza sağlıkla alırız ben de 7+1 im kalp atışını duydum 🥹
Guclu_anne Merve9337 İnşaAllah duyarsınız kalp atışını. Rabbim en kısa zamanda duyursun. Umudunuz solmasın inşaAllah. Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşaAllah evlatlarımıza.🤲
Sevde_M Bende 8+4 deyim kızlar. Daha geçen hafta muayene ye gittim yarine yine randevu oldum ilk gebelik olunca böyle evham yapmak normal mi 😞
Merve9337 Sevde_M Sanırım normal bana kalsa hergün kontrole gidesim var 😃 Kalp atışını ne zaman duydunuz ?
Sevde_M Merve9337 6+2 se duydum ilk kez ☺ doktor niye geldin diyecek dıye de korkmuyor değilim 😀😀😀 sen kaçıncı haftadaydin canim
Merve9337 Sevde_M Bana 2 hafta sonra gel dediği halde 1 hafta sonra gittim bende korktum doktorum laf edicek diye ama Allahtan sabırsızlığımı anlayışla karşıladı 😅 Bugün 6+4 canım 😇
Hulyaerol 7+3 bugün şükür kalp atışını duyduk bizde 🌸🤲rabbim sizlerede nasip etsin güzel anneler benim 4.cu gebeliğim mide yanması bulantı hat safada ama iştah da maşallah yerinde sürekli mide kazinmasi halindeyiz 🙂şimdiden 1 kilo aldım
Merve9337 Hulyaerol Amin inşallah bende hayırlısıyla cuma günü duyarım kalp atışını 🤲🏻 Şuan bende gögüs hassasiyeti dışında hiçbir belirti yok evham yapıyorum bazen neden belirtim yok diye ama forumda bakınca genel herkes böyle sanırım 😃 Sizin belirtileriniz de inşallah sizi çok yormadan geçer hemen 🤲🏻
Serta Hulyaerol Daha önce gittiğinde duyulmamış miydi ben 6+6 gittim kalp atışını duyamadilar o yüzden çok tedirginim doktorum 1 hafta bekleyelim ama boş gebelikte olabilir dedi
Cansuserkan Hulyaerol merhaba cinsel hayatınız ne durumda peki ben pek sıcak bakmıyorum ama doktor bişi demedi bu konu hakkında
Sevde_M Merve9337 Rabbim hepimize sağ sağlım kucağımıza almayı nasip eder inş çok dua ediyorum… Bende yarın doktora artık karnım ağrıyor falan diyeceğim herhalde hahah
Hulyaerol Merve9337 😊aynen göğüs hassasiyeti arada bı uğruyor bana da bazen bende de belirti olmuyor sonra ki gün hooop tekrar başlıyor şükür Allah’ıma 🤲 inşallah Rabbim hepimize bebislerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder
Gorkemm Merve9337 ilk hamileliğimde bende de o şekilde çok şiddetli göğüs şişkinliğim ve hassasiyetim vardı hatta hamile olduğumu bile daha 2 haftalıkken o şekilde anlamıştım 😂 sonra koku hassasiyeti mide bulantıları başlamıştı inşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı
Merve9337 Sevde_M Amin canım bende çok dua ediyorum. Yarında hayırlı haberler alırsın inşallah canım 😇🤲🏻