Muhammedarasannesi Gamzeee00 kan vermedim ama herkesinki nasıl cikiyor maşalah bir bende o pozitifi göremedim kanda hiç gebelık cıkmadı bir kere olsun ya bir kere kanda 6 da olsa öğrensem keske 😔😔😔😔
Yarennasal Muhammedarasannesi ben 6.7 ile öğrenmiştim ama kimyasal oldu maalesef en kısa zamanda sizede banada nasip olur inşallah 😇
Gamzeee00 Muhammedarasannesi isyan etme en hayırlı zamanda olsun çok zor biliyorum ama benim de pek ümidim yok ama varsada yoksada hayırlısı olsun çok yıprandık allah yardımcımız olsun
Gamzeee00 Muhammedarasannesi bende çıkmicak korkuma bidaha yapamıyorum zaten 10. Gün negatifi görünce