Yarennasal Çatlatma iğnesi 8. Gün aşılama 7. Gün bugün iğnenin etkisi gecmis mi diye test yapmak istedim böyle çıktı iyi bisey mi kötü bisey mi silik cizgi var
tatlibebegim_ Yarennasal tamamen negatife dönmesi lazım eğer hamilelik olursa sonradan pozitife dönecek
Ebbruc Yarennasal benim 11.günde döndü negatife canım, hala iğnenin etkisidir o. 10.gün kan versen çıkar diyenler vardı bana ama daha dün akşam negatifi gördüm
Yarennasal tatlibebegim_ inşallah döner çok istiyorum 🙏🏻 normal bir şey yani peki bugün icin bu siliklik iyi mi sizce iğne etkisinin gecmesi normal sekildemi ilerliyor kasıklarımda batma var afedersiniz birde gaz ilk günden beri
Busenur23 tatlibebegim_ benimkine bakar mısın çarpma iğnesinin günleri bir net iki yok 3. 9. Günü silik iğne etkisi geçip hamilelik mi zannetmeliyim ???
tatlibebegim_ Yarennasal evet git gide iğne etkisi gidiyor işte bol su için ben günde 3 litre içiyodum 10.gün yapmıştım böyle çıkmıştı, gaz sıkıntısı bende de vardı içinde tutma tutunca kasık ağrısı yapıyor
YesimAykut Yarennasal benim silikler çook azaldı canım normalde 8.gün 9.gün silik vardı şuan belli belirsiz yarın ve yarından sonra test yapacağım inşallah ben de çok istiyorum, ikimizin de olur umarım ama senin testin silik çizgi çıkmış iyi bişey bence
papatyaolsun Yarennasal gaz maalesef fazlasıyla oluyor beni mahvetmişti. Çoğu kişide de oluyormuş. Tutup tutmadığı hakkında bir belirti değilmiş
Gamzeee00 tatlibebegim_ 10. Gün negatif çıktı iğnenin etkisi geçtimi diye yaptım ama ben aşılamanın 10. Günü iğnenin 12. Günüydü Cuma kan vericemde çok gerildim
Yarennasal tatlibebegim_ tutmamaya çalışıyorum suda içiyorum bi an önce gitsin diye sizce ne zaman kan vereyim doktor bisey demedi ben 14. Gün diye düşündüm
papatyaolsun Yarennasal yok canım gazı bi referans olarak alma gerçekten ben gazdan bir yere çıkamıyordum, eşim de dedi ki artık yani rahat ol çekinme sürekli tuvalete gitmek zorunda değilsin 😂