Busra2013 merhaba. Bebegim cok sukur sağlıklı. İnanın bu ölçümlere kafayı takip hamileliginizi zehir etmeyin. Bababa- anne bacakları kisaysa bebeginkide oyle oluyor. Her iki hamileligimde de iki bebeğimde haftasiyla gerideydi. 2 hafta gerilik onemli degil. 5 hafta gerilik onemli. Benim kizim gelişim geriliği ike dogdu kuvoze bile girmedi. 37. Haftada 2120 gr dogdu. Oglumda 40+5 de 3270 doğdu. 38 hafta ile uyumluydu olcumleri