Birisi00 Simdiye kadae haftasi ile uyumluydu. Bugun gittigimde 1,5 hafta gerilik var dedi. Bobreklerde de genisleme var bebegimin. Yarın uzman doktor bakıcak.Onun olcumu kac olur bilmem dedi. Karın cevresi geriliği yasayan varmi . 28+2 haftalik olduk
aasl Birisi00 Merhaba benim de aynı. Şu an 27+6 haftalık hamileyim hemen hemen 1 aydır aynı gerilik benim bebeğimde de var. 2 hafta önce duzelmisti ilaç kullanıyorum ama yine aynı oldu tansiyon yüzünden. Kilosu nasıl haftasına göre doktorun onun için bir şey dedi mi?
feridedmt Birisi00 benim de karın çevresi hep 1-2 hafta geri çıkıyordu ben üzülüyordum ama doktorum sıkıntı değil bunlar milimetrik ölçümler falan dedi hep. Gebelik şekerim vardı ondan diye tahmin ediyorum ben. Şu an canım oğlum 1.5 aylık bir sorun yok çok şükür evet karın çevresi biraz zayıf doğdu ama boyu uzundu şimdi gayet iyi toparlandı çok şükür. Öyle şeyleri dert etmetin bol bol emzirme videoları izleyin bebiş doğunca güzelce emzirin gelişir inşAllah🙏🏻 emziremezseniz de mama verirsiniz bişeycikler olmaz dayatma gibi olmasın😊
Busra2013 Birisi00 merhaba burdaysaniz bebeğiniz dogduysa sağlığı nasıl acaba bende 1 hafta geride oldugunu öğrendim karninin çok korkuyorum
Birisi00 aasl Vallaha canim zaten bebegimde bobrek genislemesi var diye ben riskli gebelige gidiyordum. 2 hafta once sacma sapan konustular bende bidaha oraya gitmeme kararı aldım. 2 hafta once bobregin birinin iflas ettigini ve bacaklari iki hafta geriden geliyor dedi. Bende ozel doktora gittim oda oyle bisey olmadigini bacaklari haftasi ile uyumlu oldugunu bobreklerinde iflas etmedigini soyledi. Bugunde normal polikinlige gittim. Asistan doktor vardı. Bobreklerde genisleme olduğu icin uzman doktor bakmasi lazim dedi. Suyu yeterli diger bolgeleri haftasi ile uyumlu karim cevresini 1 bucuk hafta geriden ölçtüm dedi. Yarin iste uzman doktor ne kadar olcer ben bilmem dedi. Yani daha tam belli degil aslinda😅
Birisi00 aasl Amin canim sag salin kicagimiza alaydik hayırlısı ile. Her agzidan bir ses cikiyor yoruldum gercekten
aasl Birisi00 Öyle tabi. Benim de tansiyonum var bana da erken doğum olur falan diyorlar. Allah bilir neyin ne olacağını. Yarın yazarsın buraya doktorun ne dediğini. Merak ederim 💖
Birisi00 aasl Olur canım yazarim. İnsallah guzel haberler alirim. Sanada cok gecmis olsun. Benim arkadasimda da vardi tansiyon her iki hamileliginde de korkma. 37 ye kadar beklediler
Birisi00 feridedmt Oncellikle cevabin icin teşekkür ederim. Bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeligimde de gelişim geriliği vardi Ve kizin 37. Haftada 2180 gr 48 cm dogdu. Masallah saglikliydi hic kuveze bile girmedik. Ama bunda bobrek genislemesi var bebegim erkek. Genelde erkek bebeklerde oluyor ama bazi down bebeklerde oluyor dediler. Detayli ultrason da ikili-uclu taramada hicbir sıkıntı cikmadi cok şükür. Ama buna ek bide bunlar cikinca moralim bozuluyor
Ezgi12348 feridedmt kaç haftalık doğum yapton canm gebelik sekerinde karın çevresi genislemez mi benimde geride şekerim de var unsilin kullandnmi
Efnan3443 Cnm bendede var 35+2 haftalık olduk geçen pazartesi doktora gittiğimde 3 hafta geriden geliyor dedi beni riskli gebelik bölümüne yönlendirdi oraya gidiyorum şuan haftada iki gün riskli gebeliğe gidiyorum 37 haftada doğumunu yapacaz dedi benim ilk gebelik ve çok korkmuştum inşallah doğuma kadar az olsa kilo alır 11 gün sonra doğum var benim
Birisi00 Efnan3443 İnsallah sag salim sağlıklı bir sekilde kavuşursun bebegine. Dogurdugun zaman yazicam sana 😅
Birisi00 Efnan3443 Masallah Allah size bagislasin. Bizde 32+2 olduk bakalim. Dogumu 4 gozle bekliyoruz
feridedmt Ezgi12348 normalde öyle derler ama benimki geriydi canım 38+1 de doğum yaptım belki biraz sa genetiktir bilmiyorum