Bu tür postları çok fazla görür oldum.Benimde uzun zamandan beri toplanma oluyor.Progestan fitil ve magnezyum kullanıyorum hissedilir bir değişiklik olduğunu söyleyemem.30.haftada nstye girdim normaldi.Aynı şikayetleri yaşayan doktorunun normal bunlar dediği hamişlerde gördüm gönderilerde.İnsan çok stres oluyor.Umarım vakti saatinde gelirler bebişlerimiz.