Uslugelin valla benım sık sık yapmaya başladı topluyor sert oluyor orası ard arda olunca acil e gtmıstım kı sancı çıktı yatış verdi kabuk etmedım bı kaç gün yine aynı olunca kendi doktoruma gttım sancı gostwrdı yine nst de, 2 gün yatış verdi kabul ettim cıger gelıstırıcı progestan serum vs yapıldı hastanede sertleşme bıtmıstı fakat eve geldik ara ara yaptı ama progestan magnezyum kullanıyorum ılac olarak geçen yine gttım sancı gosterdı prolutan ıgne verdi 4 tane bakalım 33. Haftayı bekliyorum kontrol ıcın inşallah o zaman a kadar bı sıkıntı çıkmazda 😔