Sermec27 evet doktor öyle dedi yani Rahim ağzına çok yakın olduğu için yukarı çıkarken kanama yapabilir dedi doktorum perinatoloji Uzmanı ilk gebeligimdede 6 ay kanamam hiç durmamıştı onun sayesinde durdu o yüzden çok güveniyorum ama bu hafta birde doğum yapacağım doktora Muayne olmaya gidicem bakalım o ne dicek