Merhaba arkadaşlar ben previa totalis olarak doğum yapan biriyim sizlere anlatmak istedim ,yani bebeğin eşi rahmi tam kapatıyor hatta birazda yapışıktı benim ama çok şükür hiç kanamam olmadı 37+ 2 de doğum yaptım..sadece iyleşme süreci biraz zordu ama geçmez dediğimiz hersey Allah’ın izniyle geçiyor birgün yeterki sağlık olsun sizde sabır şükür dua ile inşallah atlatacaksınız sorularınız olursa previalı doğum yapmış olarak yanıtlarım ama şunu bilin Rabbim o kadar büyükki sen bittim dersin o yettim der korur hepinizde sağlıkla alın bebişlerinizi kucaklarınıza🤲🤲🤲bu evrede psikoloji çok önemli bunu unutmayın