SmyEsciv eşimle beraber ayni yerde çalışıyorum , sadece eşime sigorta yapıldı, niye diye sorarsan eşimin bir tanıdığının marketi normalde kimseye sigorta yapmiyormus tek eşime yaptı bana yapmadı o yüzden.
Benim de beklememin bir anlami yok , çıkıp evde dinlenicem çok yoruluyorum market te