SmyEsciv Rabiul ben operasyon kısmındayım herşeyi ben yapıyorum 😂 iş yükümü alıcaklarına daha çok iş veriyolar şaka gibi
Rabiul SmyEsciv operasyonu daha çok sana yapıyorlar gibi 😂😂 geçmiş olsun canım valla nerdesin İstanbul’da mı
Aybenar @SmyEsciv ben gün sayıyorum 32 de çalışır raporu verdim 28 Mart bitiş ama aksi durum olmazsa 36 da ayrılmayı düşünüyorum yeto artık son 3 haftam
SmyEsciv Aybenar ayyy dimi ne kadar sıkıcı zaman geçmiyor birde Evde böyle bomboş yatmak istiyorum bir süre 🙈 Az kalmış az benim 8 hafta var
SmyEsciv Rana010101 inşallah 🥰🙏🏻🙏🏻24 haftalık olucak çarşamba günü 😊 8 haftam kalıcak izne 32de direk çıkıcam
Suhiss SmyEsciv 32de calisabilir aldim ama bir hafta zor dayandim 33te calisamaz aldim evdeyim 36+3 olduk dogsun diye dort gozle bekliyorummmm
Suhiss SmyEsciv evet isim ayakta calisilan bir is oturmak yok gidip gelirken de toplu tasima kullaniyordum trafik asiri kalabalık otobusler yer vermeyen insanlar derken dayanamadim
SmyEsciv Rabiul ahahahahah gerçekten öyle 😂😂 başladığımdan beri eziliyorum nasıl dayandım dayanıyorum bilmiyorum 😂 istanbul anadolu yakasındayım
Perihan92 Merhaba ben de denizlideyim milli eğitim müd memurum oturarak çalışıyorum sadece beyin yoruluyor hamilelikte 8. Haftaya girdim 🤗