Dadymom1 Dmndmn Ben sizi tam anladım 😅😅 37+4, ve göbeğim anlattığınızın tam tersi 😅 bebek kanala hafif girmiş ama göbeğim düşmedi daha
Dmndmn Dadymom1 Benim bebiş önden gidiyor da ondan bana her gün doğuracakmışım gibi geliyor psikolojim bozuldu sanki 😄