Dmndmn Kızlar merhaaba.33+2 haftalık hamileyim bugün aynaya baktıgımda sanki karnım aşağı düşmüş gibi.Bana öyle geliyorda olabilir 😁 Doğum habercisi mi ki acaba böyle olan oldu mu 😁
Sedefkitir12- Dmndmn benim karnım hep asagıda mesela ilk gebeliğimde de öyleydi suan 2. Gebeliğim basından beri hep asagıda 😅🥰
MorKelebek54 Dmndmn asagida oldugunu nasil anliyosuniz ya ben anlayamiyordum da yani baskasinda gorsem anlamiyorum karnim bile cok kcik gini geliyo bana haftama gore yarin 30 haftslik oluyoruz
Dmndmn Sedefkitir12- Hadi ya,sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🥰😁 Benimde ikinci gebeliğim ilkte böyle olmadı hiç,ikincide oldu bugüne mi özel yoksa doğum mu yaklaştı ya da bi sıkıntı mı var acaba çözemedim 😁
Dmndmn MorKelebek54 Valla çarşıya çıktım asansörde fark ettim bende ayna da kendime bakarken normalde göbek deliğimin üstü filan şişti yani yuvarlak bi karnım vardı sanki şimdi göbek deliğimin altında şişlik var yukarısı boşmuş gibi tam anlatamadım 😁
Maviii_98 Tolga çeviğin Bi bölümü vardı otur yere ayağını ayağının üstüne almaya çalış oluyorsa 1 hafta fln var olmuyorsa 3 güne doğurursun gibi bişeydi 😄
Dmndmn Maviii_98 Ahaha ay evet geçenlerde benimde karşıma çıktı o video 😁 Denedim şimdi yapabiliyorum 😆😆
Dadymom1 Dmndmn Ben sizi tam anladım 😅😅 37+4, ve göbeğim anlattığınızın tam tersi 😅 bebek kanala hafif girmiş ama göbeğim düşmedi daha
Maviii_98 Dmndmn haa iyi tamam bide bize Bi kaç güne doğum haberi vermezsen tez doğru demektir hsjsjsjs 😄😄
MorKelebek54 Dmndmn suan hala ayni ama karnim cok kucuk gini geliyo bana ya sanki buyumesi durmus gibi hadtalsrdir suni gini geliyo
Dmndmn MorKelebek54 Benim 20-30 hafta arası büyüme atağı geçirdi karnım 30dan sonra sanki benimde çok büyümedi gibi ama ya 😊
MorKelebek54 Dmndmn benim buyumesi erken basladi bi 10. Haftadan sonra büyümeye basladi bilmiuorum bakalım bi kac hadta daha gecsin o zaman sorucam doktora