Z-2001 oylesinebiri0 benim bebeğim de 17 günlük Meryem Ela ismi bana da şaşırıyorlar ama biz seviyoruz 🌼
Sema_1nur oylesinebiri0 ben eflin alya düşünüyorum ama eşim dua olsun diyo karar veremedik bizde bir türlü
Masym34 Meyvelipasta999 Meryem Alâ da çok güzel ben tek isim istiyorum o yüzden koyamıyorum ama sizede seçenek olsun