Millet alıştı şimdi lina mila vida gibi tekerleme uydurma isimlere, asıl isimleri beğenmiyorlar. Çok güzel 100/100 muhteşem bir isim. Tek başına da çok hoş. Bayılırım böyle gerçek ve anlamlı isimlere. Köpeğe isim vermiyoruz sonuçta kimseye takılmayın