Hiç gereksiz para vermeye gerek yok açıkçası arkadaşlar. İlk gebeligim eşimle bende de kan uyuşmazlığı var eğitim araştırma hastanesine gidiyorum. 28. Haftamda iğneyi yaptılar. Hem hastane temin etti hemde ben ücret birşey ödemedim. Günü birlik yatış yapıldı gibi gösterildi iğneyi hastane temin etti. İğneden sonra yarım saat kadar beklettiler belki yan etkisi olur diye. Sıkıntı olmayınca çıktık hastaneden.