Gulhan2692 Hila anladım canım olsun sağlık olsun belkide sürekli doktor değiştiği için söylememişlerdir. Aklına takılan herşeyi sor yinede. Memnun kalmazsan doktorunu değiştir, inşallah öğrenirsin en kısa zamanda çünkü insan çok merak ediyor 😊
Pinarclk Hila dogumda söyleyrcekler galiba. Bir de bir daha sorma diye terslenmişler. Annesin sen. Merak etmen cok normal. Özele git bence bi kereliğine.
Hila GozdeCemre Onu banada soylediler canim cok tersiliyolarms insallah iyi birine denk gelirim olmazsa bende ozele gitmeyi dusunuyorum canim ya cok tesekkur edrim
GozdeCemre Hila inş canım ne etlik ne de Zekai tabirden yüzü gülmeyenlerdenim ben Zekai tabir herşeye herşeye hastaneye yatırmaya kalktı beni şimdi önünden geçerken bile nalet ede ede geçiyorum malesefw ama büyük kadın doğumlar işte
Brcaytc Hila ben 16. Haftamda öğrendim. Devlete gitme onlar burunlarının kalkıklığından insanların ağzından çıkanı duymuyorlar pislikler. Güvendiğin bi özel hastaneye git hemen söylerler.