Zhra42 _Mother_ Ben öyle oldu diye test yaptım çıkmadı sonra iyi hissetmeyince bidaha yaptım yine yok sol kasığımda hafif ağrı oluyor 2 gündür 🤷♀️
_Mother_ Zhra42 kan verseniz bir daha doğru çıkacaktır ama benim kanama lekelenme ile birlikte 3 gün bile sürmedi kısa sürdü baya
yeni-annelik Sermindrgt ben adet olmadan 3 4 gün önce gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıkmıştı adet olmam gereken gün kan testi vermiştim beta yüksek çıkmıştı öyle öğrenmiştim adetinize yakın yapabilirsiniz bence
Zhra42 _Mother_ anladım hayırlısı olsun inşallah. Rabbim isteyen herkese hayırlısı ile nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻
Nergisim09 Zhra42 vardı canım 3 gün geçmeyen sağ kasik ağrısı tüpte kalmis benimki ilerleyemedi 6 haftalık ve kalbi atıyor du
Zhra42 Nergisim09 Benimde affedersin ama ilişki sırasında kasıklarımda ağrı olmaz ağrı oluyor belirtim de var gün içinde sol kasığımda ağrı oluyor
Nergisim09 Zhra42 dış gebeliğe yorma benim gece gündüz hiç durmadan ağrıdı test yaptım gebelik olunca kanda 1000 çıktı sonra 5000 binlere çıktı gün içinde senin farklı bı ağrıdır
Mom2024 Zhra42 bendede öyleydi ama bendw sandigim adetim 3 gün sürde ve daha cok lekelenmeydi o da zaten yerlesme lekesiymis acaba sizdede öyle mi oldu
Zehrftma Kızlar birşey sorucam ben geçen ay soğan kürü denedim tutmadı adet oldum adetim bitince tekrar içsem bi zararı olurmu