Gamzeeeg Kızlarr moralim çok bozuk günler geçmiyor 6+1 kalp atışı duyulmadı doktor kürtaj demişti bir hafta bekleme kararı aldım ama günler geçmiyor 😔
Bennureyla Gamzeeeg gamzeciğim doktor ne acele ediyor anlamadım. Ben de 6 da kese gözüktü. 8. Haftada kalp atışı oldu.
Rumeysacelikk46 Benimde 6+3 de karından baktığında kalp atışını duymadı Altan muayene ile duymuştuk sizde alttan baktı mı ?
Gamzeeeg Bennureyla bilmiyorum doktorların herbiri farklı tecrübeme dayanarak bu bebegin kalbi atmaz dedi
Bennureyla Gamzeeeg Bence sırf bu doktora itimad etme. Direk bir hafta sonra kürtaja karar verme. Yazık olur. Boş yere üzmüş sanki seni. Tabi izah etmediği başka bir şey varsa onu bilemem. Başka doktora git acil
Aras-125 Benimde 6+3 de gittiğimde kalbi atmıyordu detaylı ultrasona yönlendirdi orda da atmıyordu ona rağmen bekliycez demişti doktorum sağolsun ha kürtaj oldum sonrasında orası ayrı ama kürtaj denilip 8. Haftada duyulan çok örnek var
PinkPanter204 Aleynacengiz 7. haftanda bebek kesede göründümü acaba benim görünmedi doktor kese sanki küçülmüş etrafında da kanama var dedi 1 hafta daha bekleyelim ama benim umudum yok dedi 😞
Aleynacengiz Gamzeeeg evet kese vardı hatta benim içerde kanamam vardı düşük tehlikeme rağmen doktor kürtaj demedi 10 gün sonra gel bakalım tekrar demişti