Sulens benim çok hafif bel ağrısı oluyor geceleri ve alttan baskı , çatı ağrısı daha şiddetlendi gibi. Bugün muayene oldum bebek 3400 dedi iri değil dedi ama bana çok gibi geldi nasıl dogurucam bilmiyorum. Nstde de sancı çıkmadı. Çatı muayenesi yapmadılar 40 a kadar bekleyeceğim gibi görünüyor sonrası suni olur diye düşünüyorum 😶