Evlatlarimmm momofmychildren doktorum gel muayne edelim dedi ama bugün gidemem yarın gitsem sizce bı sorun olur mu , birde çok migdem bulanıyor normal mi
momofmychildren Evlatlarimmm bir sorun olur mu bilmiyorum benim kanamam bittikten sonra kontrole gitmiştim beta bakmıştı doktorum. Eğer kontrole gidemiyorsaniz da acile felan gidip kan verin
Evlatlarimmm momofmychildren doktorum birde git beta HCG ye baktır dedi , bende şuanda anlayamadigim bir miğde bulantısı var
Evlatlarimmm momofmychildren betam düşmeye başlamış dün 928 di bugün 728 olmuş başka bı doktora gittim kese yok olmuş dedi değerin gün geçtikçe dusucek dedi kimyasal mi dış gebelik mi dedim cevap vermedi
momofmychildren Evlatlarimmm kese yoksa kimyasal gebeliktir ama mutlaka betanizi kontrol ettirin benim kanamam olduktan sonra beta düşmedi tekrar yükseldi dış gebelik dediler kürtaj oldum o yüzden beta takibi önemli
momofmychildren Evlatlarimmm ben kanamam bittikten bir hafta sonra beta verdim yükseldi iki gün sonrasında yine kan verdim yine yüksek çıktı 6+4de kürtaj oldum