Evlatlarimmm İki gün önce 1188 di dünden beri yeşil akıntım geligor bugün baktırdım 923 e dusmus yardımcı olurmusunuz
Evlatlarimmm momofmychildren kese 3 buçuk cm vardı ama içinde bişey gözükmüyordu daha çok küçüktü şimdi napmam lazim
momofmychildren Evlatlarimmm beta değeri yükselir ama kese sağlıksız olduğu için vücut onu dışarı kanama yoluyla atar. Önce değer düşer ve kanamanız baslar
YagmurrrB Evlatlarimmm kimyasal da değil dış gebelikte değil kese olduğu için ama beta düşmesi de sağlıklı bi durum değil doktoruna danış acilen
Evlatlarimmm Meryoss merhabalar değerim 1188 di 923 e dusmus peki doktor ne yapicak tekrar bakicak mi
Meryoss Evlatlarimmm evet canım değerim günden güne düşmüştü sifirlanana kadar takip etmişti sen genede gözük doktorun ne dicek ama hiç korkma 2 ay geçti ve tekrar gebe kaldım şuan 13 haftalik
momofmychildren Evlatlarimmm o zaman kimyasal gebelik canım yine de kanamanız bitince mutlaka doktorunuza danışın
Evlatlarimmm momofmychildren doktorum gel muayne edelim dedi ama bugün gidemem yarın gitsem sizce bı sorun olur mu , birde çok migdem bulanıyor normal mi
Evlatlarimmm momofmychildren doktorum birde git beta HCG ye baktır dedi , bende şuanda anlayamadigim bir miğde bulantısı var