Benim de haftam uygulamaya göre 9 . 7 haftalıkken gittim ultrasonda haftası 6 ydı. Doktor kalp atışı güzel ama net göremiyorum dedi . Daha önce bir doktor karın yağ dokusu fazla olunca böyle olabilir demişti. Randevum cumartesi o kadar tedirginim ki inşallah bu defa sağlıklı gebeliğim olur. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻