Benimde şuan 9 +5 bi kaç gündür. Belirtiler baya geçti gibi bende ister istemez çok korkuyorum panik oluyorum. Cumartesi doktor kontrolüm var inşallah normal bi durum yasıyoruzdur. Çoğu okuduğum yazan kişiler hep normal diyorlar arada gelip gidermiş vücut alışırmış