sezz_ Merhaba hamişleeer , kaçıncı haftadasınız ve kilo alma durumlarınız nasıl bahsedebilir misiniz ?
ikiprensannesi53 sezz_ ilk gebelikte 81 hamile kaldım 96 doğuma gittim ikincide 85 hamile kaldım 92 doğuma gittim
GuzelMelegimm sezz_ 20 haftalığım henüz almadım -2 ile devam ediyorum. Bundan sonra alırım ama iştahım artık açıldı
Alesh Kızımda 57 ile hamile kalmıstım 75le dogum yapmistim. Ama dogumda gitti. Kirki ciktiginda eski kiloma donmustum normal dogum yapmistim
BuseBora sezz_ 20 haftalık 4 kilo almışım nasıl oldu anlamdım şuanda bel ağrısından geberiyorum 70 ile hamile kaldım sonumdan korkuyorum dün herkes şişmansın vs dediler cok moralim bozuldu zaten