tugcesakzci Kaktuscekirdegi bazı doktorlar tek dozun yeterli gelebileceğini söyleyip yaptırmıyorlar dilerseniz bi danışın sizde. Ben de 2. Aşıda ağrı sızı vb hiç bir şey olmadı mesela