Kaktuscekirdegi Kızlar bugün ikinci dozum var aradılar birinciyi iyi geçirdim ağrım sızım olmadı ama bunu çok duydum ateş ağrı falan oluyormuş bide gerekli mi sizce ikinci?
gizem-cbn Kaktuscekirdegi ben vuruldum ateş yaptı mı hatırlamıyorum ama az bi halsizlik oldu bide ağrı oldu kolda ama geçti o da çabucak vi şey olmaz yani
erkencikus_ Kaktuscekirdegi ben hep ağır geçirdim ya belki sende olmaz ama yine de olur saniirm parol At gtmeden fayda ediyor ben dayanammistim iki gün ağrısına geçmiş olsunn
pinarokten Kaktuscekirdegi Ben 2 doz oldum hiç ağrım ateşim olmadı sadece kol ağrısı oldu ilkinde ikincisinde ilki kadar ağrı yapmadı bile kendinizi korkutmayın her insanın vücudu farklıdır ve farklı tepkiler verir olumlu düşünün her zaman .
Kaktuscekirdegi pinarokten burda da herkes ikinci de ağır geçirdim diye yazmış okudum etkilendim açıkçası olmaya gideceğim birazdan hayırlısıı
semra2598 Kaktuscekirdegi ben oldum kolumda birinci gibi azıcık ağrı oldu kolanya ile ovaladim geçti ateş falan olmadı ama herkeste bir olmaz diye düşünüyorum. Gerekli mi hiçbir fikrim yok 🤗
MorKelebek54 Kaktuscekirdegi benim ilkimde cok agrili gecti ama ikinci doz da hic agri sizi olmasi sadece igne heri hafif aciyodu o kadar. Bildigim kadariyla tek doz oek ise yarsmiyomjs o yizden ikinci doz yapiliyomus ama kendi doltoruna sorarak ilerle bence