Aysegul166 merhaba 2hafta önce kornumasız birliktelik yaşadım ertesi gün hapı kullandım ama günüm geçti bende test yaptım negatif çıktı gebelik istemiyorum adet söktürücü kullandım adetim gelir mi Gelmez mi test de yaptım ama negatif 14 günde gebelik oluşmaz diye hemen adet söktürücü kullanmaya başladım