Kızlar 1 yıl önce doğum yaptım reglm çok düzenli değil en son 5 ocak ve 31 ocakta regl oldum yani yumurtlama döneminde değilim sanırım dün korunmasız birliktelik oldu 2 saat içinde ella içtim şu an karnım ağrıyor şişkinlik var gebelikten çok korkuyorum tansiyondan dolayı çok zor geçiyor yumurtlama döneminde olmadan yinede ertesi gün hapına rağmen hamile olabilir miyim 😔😔