Ulker777 hayır olmadı ben biraz da insanın kendisiyle alakalı olduğunu düşünüyorum bünye meselesi bence zaten ameliyat sonrası sürekli agrı kesici vuruyorlar agrı hiç hissetmedim ben çok güzel ilgilendiler be karnıma bastırdılar ne kum torbası koydular hiç agrım sızım olmadı 4 günde ayaklandım ben suan 2. Gebeliğim tekrar aynı doktoruma gidiyorum memnun kaldığım için 35 haftalığım