Ulker777 20 aylık kızım var normal doğum yaptım, şuan 9 haftalık 2. Ye hamileyim ve sağlık sorunu olmadığı sürece yani gerekmedikçe İnşallah yine normal doğum istiyorum. Her doğum çok farklı, bu yuzden normal yapanlar çok korkuyor vs. ya da sezeryan kötü vs. diyenleri dinleme tamamen sana kalmış bir durum. Bence normal doğumdanda, sezeryan dogumdanda saçma sapan yorum yapanlar çok boş konuşuyor. Her doğum, her insanı bünyesi çok farkli. Benim akşam 4 te başladı sancım, gece 2 ye kadar evde cektim kendim taki aglayip dayanamayacak hale gelince gittim yani bende insanim bunyemde öyle kuvvetli degil nasıl desem acı eksiğim yüksek degildir aslında narin bir bünyem vardır ama işte Allah sabrini veriyor. Ben şuan hatirlamiyorum bjile nasıl bi sancıydi cocugunu kucagina alinca gerçekten agri vs her seyi unutuyorsun. Benim hamileliigm zor geçti ama şükür doğumum güzel geçmişti. Kardeşimin eşi benimle doğuma girmişti kardeşim gibidir seni gorunce normal doğumdan hic korkmadim bendz normal dogurucam dedi benden 1 szne sonra dogum yaptı onun bebegi son anda döndü karninda tekrar dondurduler cocuk kanalda kaldi dogum aninda inmiyordu mecbur vakumla cektilzr falan. Onunda hamileligi cok guzel gecri ama doğumu kötüydü yani bak herkes ayni değil ama şimdi ona sorsan yine normal dogum istiyor. Bznce bu kişiye bağlı, eger normal dogumdan cok korkuyorsan zaten sezeryan yapman iyidir ama insanları dinleyip her iki doğumdan da korkma. Herkes farklı yaşıyor inan bana ve kendin için en iyi seçimi sen bilirsin. Umarım kolaylıkla ve sağlıkla alırsın miniğini kucağına, kendini korkutma hiç bir şeyden iki türlü de ağrısı acısı zorluğu var ve minigini kucağına aldığında hepsini unutuyorsun ne cektiysem deydi diyorsun. 🩷
( Eklemeyi unutmuşum ben yurtdışında doğum yaptım zaten orada sağlık sorunu olmadığı sürece kesiklikle normal doğum istiyorlar ve bebeğin kendini hazır hissedip tamamen indiğinde doğumu başlatıyorlar, yani burda doktorda çok önemli iyi bir doktora ya da ebeye denk gelmek mühim beni ebe doğurtmuştu, kardeşimin eşini doktor doğurmuştu. Umarım iyi düzgün bir doktora denk gelirsin )