Papatyam27 umrumdadegil kesinlikle öyle ya sağlıkla gelsin hepsi 🥹 hadi ya şimdi iyisinizdir inşallah 🙏🏼
umrumdadegil Papatyam27 çok şükür iyiyiz🥰 doğumu unutmaya çalışıyorum 🥲 normal diye başladık sezaryen oldum başta sezaryen olsaymışım dedim bebeğimin kalp atışları yavaşladı dayanamadı suniye
Papatyam27 umrumdadegil hadi yaaa işte bilmiyoruz ki o anda başımıza ne geleceğini şuan iyi olmanıza çok sevindim 🥹
Esracmm Edos123 merhaba 36+1 im bende uyuyamıyorum 2 saate bit uyanıp bazen 1 saate bir uzun uzun uyuyamıyorum sadece sorun bende sanıyordum 🤣 vücudumuz bebegimize mi hazielaniyor acaba🤗🤗